Veel gestelde vragen & antwoorden!

  • Waarom bij Speelgoed Kiki?
  • Wat zijn de verzendkosten?
  • Wat is de levertijd?
  • Wat als ik niet tevreden ben van mijn bestelling?
  • Komen de kleuren van de producten overeen met de werkelijke kleuren?
  • Kan ik de producten met m’n eigen ogen komen bekijken?
  • Hoe kan ik betalen?
  • Hoe kan ik korting krijgen?
  • Kan ik kadobonnen gebruiken?
  • Geen antwoord op je vraag? Contacteer ons!
  • Moet ik me registreren?

Waarom bij Speelgoed Kiki?

Omdat ons assortiment doordacht opgebouwd is. We bieden niet zomaar wat goed speelgoed en goede spellen aan, wij bieden enkel goede producten aan. Zo wordt bij ons vooraleer een product in ons assortiment komt, het aan een kritische blik onderworpen. We toetsen al het speelgoed aan onze eigen kwaliteitsvoorwaarden: Is het duurzaam? Is het veilig? Biedt het educatief een meerwaarde? Stimuleert het de creativiteit? Bevordert het de motorische vaardigheden? Is het mooi speelgoed? Maar vooral, het moet uitnodigen om te spelen!

Ook onze gezelschapsspellen en puzzels zijn van de beste kwaliteit. Het moet gemaakt zijn van goed en ecologisch verantwoord materiaal. Het moet een uitdaging bieden, voor elk kind, voor elke ouder.

Wat zijn de verzendkosten?

In principe zijn ze altijd gratis, je kan immers elk product in onze winkel te Sint-Antonius (Zoersel, Antwerpen) komen afhalen. Dat kost je niets en je hebt je product meteen!

Laat je je pakketje thuis leveren? Dan is de verzending volledig gratis in België én Nederland als voor een totaalbedrag van meer dan €40 besteld. Bestel je voor een lager bedrag? Dan zijn de verzendkosten naar België en Nederland steeds 6 euro. Niet meer, niet minder. Geen uitzonderingen. Zo is het altijd duidelijk en kom je niet voor verrassingen te staan.

Opgelet: Sommige producten hebben uitzonderlijke afmetingen. Hiervoor kunnen de verzendkosten hoger liggen. In dit geval is dit duidelijk vermeld.

Wat is de levertijd?

Niet lang. Is het product in voorraad en bestel je het vòòr 8:00u? Dan heb je het de volgende werkdag al in huis. Maar om het je gemakkelijk te maken, kan je bij elk product zien hoe vlug het geleverd kan worden. Is het product niet in voorraad, wat een uitzondering is, dan bedraagt de levertijd naar schatting twee weken, dit kan echter erg verschillen omdat we dan afhankelijk zijn van derden. We houden je dan op de hoogte van je bestelling.

Kan je niet wachten op je favoriete puzzel of leukste gezelschapsspel? Dan kan je het uiteraard meteen komen afhalen in onze winkel te Sint-Antonius (Zoersel, Antwerpen).

Wat als ik niet tevreden ben van mijn bestelling?

Dat kan gebeuren. Maar ben je binnen de 100 dagen, dan kan je je pakketje terugsturen en krijg je je geld terug. Wij begrijpen immers dat je je kan vergissen bij de aankoop van speelgoed via internet. Hoe het retourproces werkt vind je hier.

Komen de kleuren van de producten overeen met de werkelijke kleuren?

Erg afwijkend zullen ze niet zijn. Een rode poppenwagen zal een rode zijn. Maar bepaalde kleurschakeringen kunnen, omwille van je scherm, toch verschillen van de werkelijke kleuren. Wil je zeker zijn? Aarzel dan niet ons te contacteren of een kijkje te komen nemen in onze winkel.

Kan ik de producten met mn eigen ogen komen bekijken?

Natuurlijk! In onze winkel te Sint-Antonius kan je alle producten bekijken, en meteen meenemen! Jong en oud kan er spelen met al het speelgoed! Zo weet je zeker of het naar je zin is. Wij kennen onze producten en geven je met plezier uitleg bij knikkerbanen, gezelschapsspellen of het ineenzetten van heuse houten winkeltjes en keukentjes.

Hoe kan ik betalen?

Een betaling moet veilig verlopen, dat is voor ons erg belangrijk. Bovendien willen we je ook zo veel mogelijk verschillende betaalmogelijkheden aanbieden. Zo kan je betalen met de methode die je het beste kent. Je kan betalen met: „Mastercard, Visa, Maestro, IDEAL, bankoverschrijving of betalen bij afhaling. Let wel op, je pakketje wordt pas verzonden wanneer de betaling binnen is. Dit is normaal onmiddellijk, behalve bij bankoverschrijving. We merken dat er soms problemen optreden met betalen. Hier alvast enkele zaken waar je op moet letten: -Zorg dat je de juiste betaalmethode selecteert. Kredietkaart (bv. Visa,mastercard) en bankkaart zijn niet hetzelfde. -Het is normaal dat je doorverwezen wordt naar een externe website voor de verwerking van je betaling. -Bij het invoeren van je kaartnummer mag je GEEN spaties gebruiken, let hier op

Hoe kan ik korting krijgen?

Regelmatig zijn er acties, of misschien krijg je wel een kadobon van iemand. Indien je een korting hebt ontvangen, is dit in de vorm van een code. Deze voer je in wanneer je je bestelling plaatst in de daarvoor voorziene ruimte. Je korting wordt dan verrekend op je totaalbedrag. 

Kan ik kadobonnen gebruiken?

Natuurlijk! Zowel in onze winkel als in de webwinkel kan je kadobonnen krijgen en gebruiken. Op een kadobon staat een kortingscode die je op de webwinkel kan gebruiken, maar je kan er evengoed mee terecht in onze winkel

Moet ik me registreren?

Nee, nooit! Da's gewoon makkelijk! Wanneer je een bestelling plaatst worden je gegevens opgeslagen. Als je daarna dan nog eens iets besteld, hoef je enkel je e-mail adres in te vullen en al je andere gegevens worden dan automatisch ingevuld.

Geen antwoord op je vraag? Contacteer ons!

Wij willen een uitstekende service bieden. Daarom kan je ons op alle mogelijke kanalen contacteren. Zo kunnen we je verder helpen met al je vragen, suggesties of klachten. Je kan ons sowieso tijdens de openingsuren bellen op „telefoonnummer”. Uiteraard kan je altijd mailen of ons contacteren via de chat. We antwoorden je zo snel als mogelijk.

En heb je liever toch een echte „winkelervaring”? Dan kom je gewoon langs in onze winkel.